kAsiH WiDuri

cerita hati kita

Assalamualaikum w.b.t...

Pagi tadi aku ke kota bharu untuk bertemu dengan dua org kawan ku....tempat pertemuan kami di mcd...sampai je kat mcd 2 sandal aku putus....sambil menunggu yang lagi sorang tu sampai aku berbual-bual dengan kawan aku tu...orangnye aku kenal semasa form 2 and then kami berpisah sampai la jumpa balik hari ni...

**************************************************************************************

selesai makan kami singgah di kedai bata untuk membeli sandal baru...hehehe...berkenaan tajuk diatas tu plak ialah....

masa nak balik aku tunggu la bus...tp pelik sebab xde bus pun yang menuju ke wakaf bharu...takkan lah da tukar tempat lain kot...tunggu lah aku disitu seorang diri.. tetiba ada akak datang tegur aku dan tanya "dik, kat sini ke tmpat tunggu bus untuk ke tumpat?" dengan tidak yakin aku pon menjawab "tak tau la kak"..da sejam tunggu baru la bus tersebut sampai..bus yang bernombor 19.

aku pun naik la bus tersebut...dan ada seorang brother tu plak tanya "dik,bus ni pegi pengkalan kubur x?" dengan selamba aku menjawab "maaf bang,saya tak tau"..aku tengok orang di sekeliling ku tersenyum..mesti diaorang tengah fikir 'budak ni naik bus tau ke bus ni pegi mana'...lagi satu,skarang ni da ada tiket bus..da tak payah nak beratur panjang-panjng ntuk bayar tiket bus...dalam fikiranku...."semua da berubah..rasanya aku selalu je balik kelantan..takkan la berubah sampai macam tu sekali"

dekat pusat bandar semuanye sudah berubah..kalau la aku pegi seorang diri mesti sesat..huhuhu....pelik sangat...sesat di negeri sendiri nampak gayanya..

0 comments:

Post a Comment

About this blog

" Jika dia jodohku, KAU permudahkanlah.. dan jika bukan, KAU jauhkanlah dia dariku.. Dan jika perasaan ini.. menyayanginya keranaMU, KAU bantulah kami.. dan jika ianya kerana nafsu semata.. Kau jauhkanlah ia dari kami.."

Renungan

"Barangsiapa yang dikehendaki Allah (kesesatan) nescaya disesatkan-Nya. Dan, barangsiapa yang dikehendaki Allah (untuk diberi-Nya pertunjuk) nescaya Dia menjadikan-Nya berada dijalan yang lurus."
(QS Al-An'am:39)

Tentang Beliau

Tentang Beliau

Counting days

Daisypath Anniversary tickers

Click

Date

Masa itu Emas

comments

visit-visit

My Follower

Search This Blog