kAsiH WiDuri

cerita hati kita



Ape bende la ni ea...
hurm..
disebabkan dapat award ni dari abg zaki..
so terpaksa la jawab beberapa soalan yg agak banyak...
interesting blog award??
hehe...rasanye mcm xde yg menarik je kat blog aku ni....
hurm...btw...thanks abg zaki....

1. apa yang anda akan buat bila anda tahu kawan anda tikam belakang anda?

- menangis sekuat-kuat nye...sampai hati dia buat mcm ni kat aku.....sob...sob....

2. 6org dihati anda?

- abah,mak,baby,adik,akak,abg......luv u all...muaahhhh

3.anda rasa anda comel?

- mmg saya comel...hahaha(perasan giler)

4. single or taken?
- single

5.blog yang mana anda suka?
- semua blog...hehe

6.adkah bilik anda kemas setiap hari?
- hurm.....ye kot...lalala~

7. lagu yang terakhir anda dengar?
- muhasabah cinta...besh2...

8.last text message?
- sedih T_T

9. last phone call?
- 14 april 05:34pm

10. game yang anda paling suka?
- barn buddy....tanam2 sayorr...

11. tag lagi orang..(soalan and tag sudah dikurangkan):)jenuh ohhhh..
- fatihah
- hazimah
- fathiyyah

0 comments:

Post a Comment

About this blog

" Jika dia jodohku, KAU permudahkanlah.. dan jika bukan, KAU jauhkanlah dia dariku.. Dan jika perasaan ini.. menyayanginya keranaMU, KAU bantulah kami.. dan jika ianya kerana nafsu semata.. Kau jauhkanlah ia dari kami.."

Renungan

"Barangsiapa yang dikehendaki Allah (kesesatan) nescaya disesatkan-Nya. Dan, barangsiapa yang dikehendaki Allah (untuk diberi-Nya pertunjuk) nescaya Dia menjadikan-Nya berada dijalan yang lurus."
(QS Al-An'am:39)

Tentang Beliau

Tentang Beliau

Counting days

Daisypath Anniversary tickers

Click

Date

Masa itu Emas

comments

visit-visit

My Follower

Search This Blog